PRVOPRIČESNIČKO SLAVLJE U NAŠOJ ŽUPI

Radost i klicanje: Isus je jedini! Aleluja!
                             Nedjelja, 22. svibnja, na misi u 8.30h

Podijelimo ovu svetu    radost
   s devedeset
   naših                prvopričesnika!

DUHOVSKO BDJENJE NA OKITU

subota, 14. svibnja

Zajednica od 46 vjernika sudjelovala je na Okitu, uoči blagdana Duhova, u duhovskom bdjenju. Pješice su krenuli ispred župne crkve, u 20.30h, noseći pet zapaljenih baklji. Dok su putem pjevali i molili, poneki od onih koje su susretali  začuđeno su se pitali: je li moguće da ima mladih koji su spremni i na ovaj način svjedočiti svoju vjeru?!

Na Okitu, u polumračnom Gospinom svetištu, razmišljali su Božju riječ prožetu pjesmom i žarkom molitvom: «Dođi, Duše presveti!».

Bdjenje su završili u 23.30h  s misnim slavljem, koje je predvodio don Tuna Joz, župnik Zablaća.

michaelU ovom duhovskom bdjenju pridružio im se neobični hodočasnik Michael iz Floride /SAD/, koji se našao u Vodicama na svom hodo- časničkom putu prema Svetoj zemlji. Izne- nađuje da već pola godine pješice hodočasti, i to bez ikakvih materijalnih sredstava i put- ničkih torbi.
Jedino ima veli- ki drveni hodo-  časnički štap  koji mu služi  kao potpora pri hodanju.

Zahvaljujemo Peri G. koji je ovaj  događaj fotografijom zabilježio.

Prvopričesnici godinu dana poslije

subota, 14. svibnja

U prošlu subotu, 14.05., prošlogodišnji
prvopričesnici slavili su prvu obljetnicu svoje Prve pričesti. Ujutro su s ovogodišnjim prvopričesnicima pristupili sv. ispovijedi, a navečer su sudjelovali s jednim brojem roditelja na večernjoj misi. Bilo ih je oko četrdesetak.

obljet    Župnik ih je na početku mise pozdravio te ih zapitao: Kako je prošla prva godina s Isusom u srcu? Predvodili su misna čitanja i molitvu vjernika, a potom su pristupili svetoj pričesti.

Ovo bi slavlje moglo biti poticaj da se slijedeće godine pripremi mnogo bogatije. Zasigurno, i ovo skromno obilježavanje prve obljetnice Prve pričesti neće ostati bez traga u njihovim životima. Mi stariji imamo svetu obvezu da primjernim kršćanskim životom  svjedočimo našim mla- đima  svoju vjeru.

Prva ispovijed i obnova krsnih obećanja naših prvopričesnika

Devedeset ovogodišnjih pripravnika na Prvu pričest  iz naše župe, slavili su u subotu, 14.05.o.g., svoju prvu svetu ispovijed. Četiri svećenika kroz sat i pol  vremena podjeljivali su im u ime Crkve Božji dar i milost oproštenja grijeha.

Djeca su, već dok su se skupljala pred crkvom, pokazivala očite znakove sabranosti svjesni da pristupaju Isusu od koga će čuti radosne riječi: «Idi u miru, sve ti je oprošteno»! Nakon zajedničkog ispita savjesti, pokajničkog čina i odluke: «biti bolji», djeca su pristupala svećeniku iznoseći svoje male dječje nestašluke. Vraćala su se s ispovijedi ožarena lica doživjevši radost susreta s milosrdnim Isusom.

kalezU nedjelju, 15. 05., na misi u 9h, obnovili su svoje krsno obećanje – «odričem se Zloga, a vjerujem u Boga!» Zapaljene svijeće u njihovim rukama govorile su o Svjetlu koje ih je obasjalo na dan krštenja, a koje je sada zasjalo u punom snagom. Pjesmom «Stoj čvrst mi, krsni zavjete» potvrdila su svoje krsno opredjeljenje – biti Isusov učenik! Naša ž. crkva bila je ispunjena mlađim i starijim vjernicima, koji su se pridružili našim slavljenicima u ovom neposrednom koraku prema pričesnom stolu, kome će pristupiti slijedeće nedjelje.

Blagdan Duhova, koji smo u nedjelju slavili, lijepo je odgovarao ovom slavlju: svi sabrani u jednom Duhu poput apostola na prve Duhove.

Svake večeri kroz slijedeći tjedan naši će prvopričesnici sa svojim roditeljima imati neposrednu duhovnu pripravu: u 19h zajednička krunica, a potom svetu misu! Zašto im se ne bi pridružili!?

Molimo za naše prvopričesnike da ih Isus čuva u svojoj ljubavi!

Uz smrt oca
našeg ministranta Zvonimira Čičin-Angul

Čuvši za nenadanu smrt oca našeg Zvonimira, njegovi kolege iz zbora ministranata predvođeni svojom voditeljicom vj. Valerijom, a također i njegov šk. razred pod vodstvom razrednice, sakupili su se u petak navečer , 6.05. o.g., u župnoj crkvi.

Njima se pridružio i Zvonimir. Najprije, izmolili su Gospinu krunicu za pokojnika, a zatim su sudjelovali u svetoj misi. Na dan pokopa, nedjelja, 8.05., oni su, odjeveni u svoje ministranske haljine, došli na groblje i za vrijeme pokopa stajali uz svećenika. Također, i kolege iz razreda s razrednicom bili su nazočni pogrebnim obredima.
Lijepa i poticajna gesta i poruka: biti zajedno jedan uz drugoga ne samo u radosti već i u žalosnim trenutcima života.
Neki su od nazočnih prokomentirali: to je lijepo od naše djece!
I ovim putem upućujemo svoju kršćansku sućut obitelji pokojnika.

subota, 14. svibnja, navečer
Duhovsko bdjenje na Okitu

Priređujemo na Okitu Duhovsko bdjenje uoči velikog blagdana Crkve. Mlađi vjernici  će se, po uzoru na apostole i našu Gospu, molitvom pripremiti na silazak Duha Svetoga.
U 20.30h, ispred župne crkve, krenut će pješi- ce do Okita gdje će probdjeti u molitvi jedan dio noći.
Pozivamo i ostale vjernike da im se pridruže!

Dođi
Duše Presveti, sa neba nas posjeti, zrakom svoje milosti!

Nedjelja, 8. svibnja

MAJČIN DAN

U drugu nedjelju svibnja Crkva slavi Majčin dan. U ovom mjesecu svibnju pred našim vjerničkim očima uzdiže se lik Prve žene i majke svijeta - naše Gospe, koja je uzor i nadahnuće svakoj kršćanskoj ženi i majci.

Čestitamo našim majkama ovaj njihov Dan, i upravljamo svoje molitve za njih da časno izvrše svoju uzvišenu majčinsku zadaću, a našim pokojnim majkama neka Gospodin naplati svu ljubav i žrtvu koju su uložili u naš život!

Prvopričesničko slavlje u župi

Naši pripravnici za Prvu pričest polako se približavaju svome velikom danu susreta sa svojim euharistijskim Isusom. Svake subote od listopada prošle godine, oni su se, predvođeni  časnom Klarom, marljivo pripremali i sticali ne samo potrebito vjersko znanje, već i iskustvo u vjeri. Kroz sudjelovanje na nedjeljnoj misi, u zajedničkoj i osobnoj molitvi i razmišljanju Božje riječi rasli su u vjeri i pobožnosti da bi vjerno nasljedovali Isusa i išli njegovim stopama. Mnogima je na tom putu bila dragocjena pomoć i primjer njihovih roditelja.

Evo im potrebne informacije za uskoro prvopri- česničko slavlje:

- prva ispovijed: subota u 9h, 14. 05.

- obnova krsnih obećanja: nedjelja u 9h, 15.05.

- druga ispovijed: subota u 9h, 21.05.

- Prva pričest: nedjelja u 8.30h, 22.05.

Neposredna duhovna priprava za prvopriče- snike i njihove roditelje  bit će kroz tjedan prije prvopričesničkog slavlja, 16-21.05.: svake večeri zajednička krunica u 19h, a zatim sveta misa.

Prvopričesnici, naša župna zajednica prati vas svojim molitva- ma!

Marijin svibanj i molitva krunice

Svake večeri u našoj župnoj crkvi moli se prije večernje mise Gospina krunica, koju predvodi  grupa odraslih vjernika. Taj običaj započeli smo još 1991. g. u jeku Domovinskog rata.

U mjesecu svibnju i listopadu molitvu krunice predvode pojedine vjeronaučne skupine pred- vođene svojim vjeroučiteljicama.  Tako je i ovih prvih svibanjskih večeri.

Lijepo je čuti i vidjeti  kako naša djeca zdušno mole otvorena srca i glasa. Zašto im se ne bi pridružili?!

Proslavili smo 03. svibnja

Svečanom procesijom s Isusovim križem, koja je krenula sa starog groblja,  započeli smo crkveni dio proslave zaštitnika i naslovnika župe Vodica - blagdan Našašća sv. Križa. U procesiji su sudjelovale poje- dine grupe sa svojim znakovljem. U župnoj crkvi sv.  Križa nastavili smo slavlje  sve-   čanom svetom misom.

Župnik je prije himne "Lijepa naša" uputio čestitke župljanima i građanima Vodica.  Ova radosna proslava nastavljena je  po gradskim trgovima do kasno u noć.

Slike iz procesije možete pogledati u Galeriji slika

Utorak, 03.05.2005.

Blagdan župe: Našašce sv. Križa

Župa Vodice slavi blagdan  Našašća sv. Križa kao svog zaštitnika i naslovnika.  Ujedno, Poglavarstvo Vodica proglasilo je  03.05.  Danom Grada Vodice.  Čestitamo Župi i Gradu!

- U 10.30 h krenut ce procesija sa sv. Križem prema župnoj crkvi od  crkve sv. Križa na starom groblju, nedaleko hotela Punta.
U procesiji sudjelovat ce pojedine kulturne, športske, vjeronaučne grupe ... Crkveni zbor predvodit ce himan "Kraljeve idu zastave" na čast sv. Križa, po starom vodickom napjevu.
U procesiji svecenik nosi moćnik sa moćima sv. Križa.
- U 11 h započet će u župnom crkvi Sv. Križa svečana Euharistija koju će predvoditi don Stipe Perkov, župnik Vrpolja.

Uz izbor novog pape

- Svake večeri u našoj župnoj crkvi, molitvom krunice pridružili smo se molitvama sveopće Papa Benedikt XVICrkve za uspješni izbor novoga pape. Na vijest da je izabran novi Petrov nasljednik, u 18.45h oglasila su se zvona s našeg zvonika koja su  kroz petnaest minuta obznanjivala radosnu vijest «Imamo Papu» - Benedikta XVI.

- Župnik je na večernjoj misi ovaj radosni događaj za cijelu Crkvu popratio prigodnom riječju i pozvao nazočne na zahvalnost Bogu.

Početak radova na Okitu

U drugoj polovici travnja nastavlja se izgradnja na Okitu. Ovog puta izgraduje se sanitarni čvor te slijede radovi na uređenju prostora unutar svetišta i pred njim. Sve nas to približava konačnom izgledu okitskog prostora.

Uz Svjetski dan molitve za duhovna zvanja u crkvi

U nedjelju dobrog Pastira, 17.04. sjedinili smo se u molitvi za duhovna zvanja u Crkvi.

Te nedjelje, naša misna slavlja i molitvu za zvanja, osvježio je student bogoslovije u Splitu bogoslov Castor Mfugale, rodom iz Tanzanije. Njegova crna boja kože privukla je pažnju posebno naših mladih vjernika. Na kraju svake mise Župnik je pred zajednicom razgovarao s našim gostom. On nam je u radosti posvjedočio svoj svećenički poziv i poručio svim našim mladima ako osjete Božji poziv:  «Ne bojte se!». Iznenadio nas je njegov tečan hrvatski govor i otvoreni i radosni nastup.

Sađenje sadnica čempresa na Okitu

Sađenje sadnica čempresa na OkituKoncem ožujka i početkom travnja o.g. eko udruga «Bravinac» u dva navrata zasadila je na putu za Okit i od podnožja do vrha Okita više desetaka sadnica čempresa.

Za koju godinu, dok se budemo penjali na Okit, ovaj drvored omogućit će nam pobožniju molitvu krunice.

Zahvaljujemo sudionicima ovog plemenitog pothvata.

Uz smrt pape Ivana Pavla II

Početkom travnja oči čitavoga svijeta, a napose vjernika Katoličke crkve, bile su uperene prema Vatikanu. Svi smo u molitvi očekivali skoru vijest o smrti pape Ivana Pavla II. Kasno navečer, 2. travnja,  javljeno je da je Papa preminuo. Uslijedio je pokop 8.04.

Naša župa sudjelovala je u svim tim događajima:

- svake večeri molili smo u župnoj crkvi krunicu za Papu

- mnogi župljani su upravljali Bogu i svoje osobne molitve

- na vijest o Papinoj smrti, 2.04.,  spontano se u crkvi okupila manja zajednica vjernika na molitvu, dok su zvona s našeg zvonika kroz 15 minuta obznanjivala  tu tužnu vijest

- na misama nedjelje, 3.04., Župnik je na početku govorio o smrti velikoga Pape, a na kraju svake mise izmolili smo odrješenje za pokojnika

- u ponedjeljak, 4.04., slaveći blagdan Navještenja Gospodnjega, prije večernje mise namijenili smo krunicu i litanije za pokoj duše našega Pape, a  homilija /propovijed/ bila je posvećena Papinoj pobožnosti prema BDM.

- Biblijsku tribinu srijedom , 7.04., posvetili smo papinskoj službi u Crkvi kao i životu i djelu pok. Pape

- školski satovi vjeronauka bili su posvećeni ovom značajnom događaju kao i prigodnoj molitvi za Papu. Na dan pokopa, u našoj školi u Vodicama, uz minutu šutnje na početku dnevne nastave vjeroučenici su izrekli svoju blagoslovnu molitvu za Papu

- u subotu, 9.04., Župnik je s jednim brojem župljana sudjelovao u šibenskoj katedrali na zadušnici  koja je bila na razini čitave biskupije

- u ponedjeljak, 11.04., naša župna zajednica oprostila se od Pape misom zadušnicom u kojoj je sudjelovao veci broj vjernika. Na kraju mise, gradski pjevacki zbor «Lira», otpjevao je dvije pjesme izražavajuci Papi svoju zahvalnost na pažnji prigodom njihovog hodošašca u Rim 1998. g.